Alla inlägg den 29 december 2013

Av HappyBird och hans vänner - 29 december 2013 16:26

Heeej!!!   

HappyBird här!   


OCH HappyPenguin!   


Och HappyRose!   

HAPPYCAT in tha house too!   

Och Jag, HappySuperDog!   

Hehe... Ja, ALLA ä här helt enkelt!   


Vi Tänkte göra en INTERVJUUU Om alla här!!   

Läs om ni orkar, hehe....     

 

Ehh... Ja!   

Vi börjar med HappyBird!   

 

Em.... Ok!   

 

HAPPYBIRD!

 

Kön: MAN!  

Du Gillar: Flygplan!! Vänner, Rött, Bloggen, och... Min flickvän... HappyRose!   

Awwww, Gullis!!!   

Ok, Bla, bla bla..... Kärlek, KJärlek, Kärlek....   

Men HappyCat, nån gång kommer du hitta nån som du älskar!   

Emm.. Ja, Pecis HappyCat... Kärlek... Är viktigt... Ä... Är du säker på att du inte är kär i nån?   

Varför Rodna du, HappyDog?   

Emm... NEJ, Jag rodnar INTE!!! Det... Är bara varmt... här?   

Varför pratar du så konstigt?    

NÄSTA FRÅGA!

Ok... ok.... HappyBird Vad Ogillar du: Mobbning, Grönsaker... Och Fula ord!   

Då går vi över till HappyPenguin!!   

Kön: MAN!!   

Gillar: Vänner, GLASS, GODIS, Bus, COOLA SAKER och.... HappyPink!   

VAD SA DU!?   

INGET!! Nästa fråga... Tack!   

Emm.. ok.. Vad Ogillar du: Skit!   

HAPPYPENGUIN!? Sluta Vara en sån BARNUNGE!!   

NÄSTA!!   

Nu är det HappyRoses tur!   

Kön: Tjej....   

Emm... Ok! (Fjortiiiz)   

Gillar: Kärlek, Smink, hjärtan, gosedjur...

OK, Vi fattar, "Tjejiga" saker!   

Ogillar: Killparfym...   

.....   

Nu... Är Det HappyCats tur!   

Kön: TJEJ!! HAHA!!   

Fast hon beter sig som en kille!   

VAD SA DU, BARBIE!?   

VAD KALLADE DU MIG!?   

DU HÖRDE!!!   

OK, Nästa fråga!!    

Du Gillar: MUSIIK!!!     

Pfft... En sak vi har gemensamt iallafall!   

HÅLL TYST!!!   

Du Ogillar: FJORTIISAAR!!!   

NU RÄKER DEET!!!!   

KOMAN BARA, BARBIE!!!!   

Tjejer, tjejer, lugnt, jag är här!   

....   

.....   

NU går vi över till HappySuperDog!     

Kön: Kille!   

Gillar: Vänner, COOLA saker och... HappyCat!   

WHAAT!?   

JAG MENAR.... Som bästis!   

Aha! Gillar dig med som bästis!   

Hehe....   

Ogillar: Fula Ord, SLAGSMÅL (Tittar på HappyCat och HappyRose) och töntar!    

Jaa, Det var allt för idag!   

Hejdå! Och ha en HAPPY-Dag!    

 

Av HappyBird och hans vänner - 29 december 2013 16:26

Heeej!!!   

HappyBird här!   


OCH HappyPenguin!   


Och HappyRose!   

HAPPYCAT in tha house too!   

Och Jag, HappySuperDog!   

Hehe... Ja, ALLA ä här helt enkelt!   


Vi Tänkte göra en INTERVJUUU Om alla här!!   

Läs om ni orkar, hehe....     

 

Ehh... Ja!   

Vi börjar med HappyBird!   

 

Em.... Ok!   

 

HAPPYBIRD!

 

Kön: MAN!  

Du Gillar: Flygplan!! Vänner, Rött, Bloggen, och... Min flickvän... HappyRose!   

Awwww, Gullis!!!   

Ok, Bla, bla bla..... Kärlek, KJärlek, Kärlek....   

Men HappyCat, nån gång kommer du hitta nån som du älskar!   

Emm.. Ja, Pecis HappyCat... Kärlek... Är viktigt... Ä... Är du säker på att du inte är kär i nån?   

Varför Rodna du, HappyDog?   

Emm... NEJ, Jag rodnar INTE!!! Det... Är bara varmt... här?   

Varför pratar du så konstigt?    

NÄSTA FRÅGA!

Ok... ok.... HappyBird Vad Ogillar du: Mobbning, Grönsaker... Och Fula ord!   

Då går vi över till HappyPenguin!!   

Kön: MAN!!   

Gillar: Vänner, GLASS, GODIS, Bus, COOLA SAKER och.... HappyPink!   

VAD SA DU!?   

INGET!! Nästa fråga... Tack!   

Emm.. ok.. Vad Ogillar du: Skit!   

HAPPYPENGUIN!? Sluta Vara en sån BARNUNGE!!   

NÄSTA!!   

Nu är det HappyRoses tur!   

Kön: Tjej....   

Emm... Ok! (Fjortiiiz)   

Gillar: Kärlek, Smink, hjärtan, gosedjur...

OK, Vi fattar, "Tjejiga" saker!   

Ogillar: Killparfym...   

.....   

Nu... Är Det HappyCats tur!   

Kön: TJEJ!! HAHA!!   

Fast hon beter sig som en kille!   

VAD SA DU, BARBIE!?   

VAD KALLADE DU MIG!?   

DU HÖRDE!!!   

OK, Nästa fråga!!    

Du Gillar: MUSIIK!!!     

Pfft... En sak vi har gemensamt iallafall!   

HÅLL TYST!!!   

Du Ogillar: FJORTIISAAR!!!   

NU RÄKER DEET!!!!   

KOMAN BARA, BARBIE!!!!   

Tjejer, tjejer, lugnt, jag är här!   

....   

.....   

NU går vi över till HappySuperDog!     

Kön: Kille!   

Gillar: Vänner, COOLA saker och... HappyCat!   

WHAAT!?   

JAG MENAR.... Som bästis!   

Aha! Gillar dig med som bästis!   

Hehe....   

Ogillar: Fula Ord, SLAGSMÅL (Tittar på HappyCat och HappyRose) och töntar!    

Jaa, Det var allt för idag!   

Hejdå! Och ha en HAPPY-Dag!    

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en "Happy" fågel :D som heter HappyBird!
I min blogg så ska mina "Happy" vänner skriva i ;). Om mycket olika saker :D. Hoppas att du kommer att trivas här!
//HappyBird.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Happy Djur Tycker Du Ska Vara Med I Bloggen? ;). Det Som Får Flest Röstningar Kommer Att Skriva På Bloggen!
 HappyCrokodile(Krokodil).
 HappyHamster(Hamster).
 HappyLizard(Ödla).
 HappyRabbit/Bunny(Kanin).
 HappyBear(BjörnUnge)
 JagSkickarEnKommentarPåDetJagTycker.
 IngetAvDom!JagÄrNöjdNu.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards