Alla inlägg under november 2011

Av HappyBird och hans vänner - 14 november 2011 20:44

Hmmm.... "Katt"

"Hatt" rimmar på "Katt"  .

"Natt".

"Hatt" igen!  .

...... "Ful" .

"Kul"  .

"Glass"  .


"Lass"  .

Hmm...... Oj, hej alla!  . Vi kollar Hur bra HappyPenguin kan "Rimma".... HappyPengin är ju BRA på att rimma...

Japp!  .

Okej... HappyPenguin.... Vad rimmar på.... "Apa"  .

"Rappa"!  . Jaa.... Du har ju rätt...    Vad rimmar på: "Hus".

..."Mus"  .

Olright! Jag har kommit på en "Rimm" sång!  .

Okej, kör igång, då!  .

Okej!  . Här skriver jag den:

En katt har en hatt på en natt!

En Apa... Satt o rapa!  .

Det var fult... Men ändå kult!  . En mus satt i ett hus! Det var lurigt... och lite surigt! Men mest var det knäppt... och nu har jag släppt! Men nu ska jag skäka glass... i ett lass...!  .

Riktigt bra!  . Men en fråga: du sa: "Men nu har jag släppt"?? I din rimm sång!

Tackar!  . Och... jag kunde inte hitta på något som rimmade på "Knäppt" förutom "släppt"  .

AHHAA!!! Haha... Du är ju bra på sånger!  .

"HappyCat RUSADE till HappyBird och HappyPenguin".

Vadå?? Sånger?? Sånger, vart??  .

Ja, juste, HappyCat!  . Du ÄLSKAR sånger!  .

HappyCat, det var bara att HappyPenguin sa sin "Rim sång"!  .

Va?? Jag älskar rim!  . Specielt Rim-sånger!!  .      


 Rim-sånger HappyPenguin.. öhm.. "Skrev" är där uppe!  .

"HappyCat läser rim-sången och GILLAR rim-sången".

Vad braa!!  .

HappyDog måste bara läsa den rim-sagan!  .

HAPPYSUPERDOG!!! KOM! VILL DU LÄSA EN RIM-SAGA??  .

"HappySuperDog kommer också rusande och ser glad ut".

Oj.. Det gick fort!  .

Rim-sången är där uppe, HappySuperDog!

BRA!  .

"HappySuperDog läser rim-sagan och tycker att de också är BRA".

SUVERÄNT!  .

  

     






Presentation


Hej! Jag är en "Happy" fågel :D som heter HappyBird!
I min blogg så ska mina "Happy" vänner skriva i ;). Om mycket olika saker :D. Hoppas att du kommer att trivas här!
//HappyBird.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Happy Djur Tycker Du Ska Vara Med I Bloggen? ;). Det Som Får Flest Röstningar Kommer Att Skriva På Bloggen!
 HappyCrokodile(Krokodil).
 HappyHamster(Hamster).
 HappyLizard(Ödla).
 HappyRabbit/Bunny(Kanin).
 HappyBear(BjörnUnge)
 JagSkickarEnKommentarPåDetJagTycker.
 IngetAvDom!JagÄrNöjdNu.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards