Alla inlägg under mars 2011

Av HappyBird och hans vänner - 31 mars 2011 15:52

Hej alla!

HappyPenguin här   .

Ja... Imorgon är det EN av mina skojigaste dagar   .

Det är imorgon.... FÖRSTA APRIL!!!!!       .

Så imorgon får ni luras myyycket   .

Jag var VÄRLDENS bussare i Hawaii   .

Jag funderar på att luras med HappyBird imorgon   .

HappyBird är inte så lätt att lura, inte    .

//HappyPenguin!   .

Av HappyBird och hans vänner - 29 mars 2011 20:50

Hej alla!

Förlåt för att jag ELLER mina HappyVänner (HappyPenguin) inte har skrivit

på så länge här  .

Men..... Ja....Ni vet.... HappySkolan, Äta, Leka, Må bra och sånt som man måste

göra ALLA dagar..... Ok....HappYSkolan behöver man inte gå på när det inte är låv

såklart  .

HappyBird...... HappySkolan heter HappySkolan BARA för dom som är "Happy" djur..... Dom som inte är "Happy" djur, doms skola heter bara "Skola".

Jaha..... Hehe  .

Mmm....

Hejdå alla!

Hejdå alla Jag och mina Happy vänner ska skriva fortare, jag loovar  .

//HappyBird  .

//Dizzed  .    

Av HappyBird och hans vänner - 27 mars 2011 15:11

Hej alla!

HappyBird här  

Snälla kan ni skicka Frågor, kommentarer och sånt till mig?

Det är såå kult att svara på frågor och att få kommentarer  .

Men ni får göra som ni vill helt enkelt  .

Och om det står: HappyBird på kommentarer, frågor eller på en Cbox så kan det

vara jag  , annars är det en som har härmat mig..... Eller en som också heter HappyBird  .

Och om det står: HappyPenguin

på Cboxar, frågor eller kommentarer så kan det vara jag  .

Jag har redan skickat frågor och kommentarer till andras bloggar  .

Till och med ett Cbox meddelande till..... Någon blogg som dizzed visade mig iallafall  .

HAHAHIHI  .

Jah.......Hejdå alla!     .

Hejdå allihopa!

//HappyBird    .

//HappyPenguin  .              

Av HappyBird och hans vänner - 27 mars 2011 14:36

Hej allihopa/Hello Everybody!

Om jag har några engelska blogg-läsare så är detta inlägg till dom:

Hello everybody and welcome to my blog!

My name is HapyBird  .

I am a Happy bird  .

Hej alla! Vad skriver du om, HappyBird?

Hallå!! Detta inlägg ska vara för dom engelska blogg-läsarna!!

Jaha..... Im sorry  .

My name is HappyPenguin     .

My best friend is HappyBird   .

This is a blog in swedish!  .

I have to go, HappyBird.

Okay! Goodbye, HappyPenguin!

Goodbye, HappyBird!


//HappyPenguin och/And

//HappyBird  

Av HappyBird och hans vänner - 26 mars 2011 17:45

Hej alla!  .

HappyPenguin här    .

Jo, jag tänkte berätta HUR jag och HappyBird blev bästa vänner  .

Han har ju berättat lite om det igår.... Men jag tänkte bäretta så ni försår mer!  .

.

Jo HappyBird gick i en promenad i djungeln.... Sen såg han någonting mörktblått, vitt med en röd halsduk, som sov på marken   

(Det var jag, kolla jag ser faktiskt ut så)------->  . 

Sen lyckades HappyBird vända på mig när jag sov, och då såg han att jag var en pingvin    .

Då vaknade jag, och lyckades skräma HappyBird lite  .

Då pratade vi och jag sa: Mitt namn, ålder och att jag inte hade ett hem  .

Och då fick jag bo hos HappyBird i 2 dagar  .

Sen efter dom 2 dagarna så bygde vi en igloo till mig  .

Sen när igloon var klar så tog jag ALLA MINA möbler och pyntade min igloo lite .

Sen hade både JAG och HappyBird ingenting att göra i våra hus  , så då ringde HappyBird till mig och vi träffades sen och lekte  .

Och då på kvällen var vi ute och kollade på stjärnorna tillsammans och blev bästa vänner   :

Det är min och HappyBirds bästa bild  .

Ja.... Sen träffades vi JÄTTE ofta och vi hade JÄTTE SUPER roligt tillsammans  .

Fast HappyBird är större än mig.... För att såhär småa är vi mot varandra:

   Ni ser väl att jag är minst?

Jaja..... Hejdå alla!


//HappyPenguin  .

Jag-------->  .  

Av HappyBird och hans vänner - 26 mars 2011 12:54

Hej alla!

Visste ni att alla "Happy" djur är ifrån england!  .

Fast..... Några "Happy" djur flyttar från england till sverige   .

Som jag! Jag kan engelska fast jag har flytta till sverige med mina "Happy" vänner  . Och så har alla "Happy" djur som flyttade hit lärt sig svenska  .

Jaja.... För dom som inte kan engelska så betyder rubriken på detta inlägg:

Min glada bästa vän!

Och ni vet väl att HappyPengiun är min bästa vän, väl?  .

Och förut har vi varit ute på kvällen tillsammans  .

Det är min favorit bild på MIG och min bästa vän  .

Den är också min "Presentation" bild  .

Ähh..... Det var allting jag sulle säga nu  .

Hejdå!


//HappyBird.           

Av HappyBird och hans vänner - 26 mars 2011 11:23

Hej alla! Dizzed här! :)Jag skriver detta inlägg på en iPad :D.Så jag kan inte göra smileysar på det här inlägget!Jag hoppas att jag får skriva detta inlägg för HappyBird!Men det får jag säkert :). Ähh...... Jag hittar nog ingenting att skriva om nu.......Hehe :).......Ähh........Hejdå alla!//Dizzed.

Av HappyBird och hans vänner - 26 mars 2011 11:23

Hej alla! Dizzed här! :)Jag skriver detta inlägg på en iPad :D.Så jag kan inte göra smileysar på det här inlägget!Jag hoppas att jag får skriva detta inlägg för HappyBird!Men det får jag säkert :). Ähh...... Jag hittar nog ingenting att skriva om nu.......Hehe :).......Ähh........Hejdå alla!//Dizzed.

Presentation


Hej! Jag är en "Happy" fågel :D som heter HappyBird!
I min blogg så ska mina "Happy" vänner skriva i ;). Om mycket olika saker :D. Hoppas att du kommer att trivas här!
//HappyBird.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Happy Djur Tycker Du Ska Vara Med I Bloggen? ;). Det Som Får Flest Röstningar Kommer Att Skriva På Bloggen!
 HappyCrokodile(Krokodil).
 HappyHamster(Hamster).
 HappyLizard(Ödla).
 HappyRabbit/Bunny(Kanin).
 HappyBear(BjörnUnge)
 JagSkickarEnKommentarPåDetJagTycker.
 IngetAvDom!JagÄrNöjdNu.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards